Masters of Grasstrack Eenrum 18 augustus 2024 - Team Detz

Masters of Grasstrack Eenrum 18 augustus 2024

Zo af en toe doe ik een gastblog of breng ik een sport onder de aandacht. Dit hoeft niet meteen gerelateerd te zijn aan Wijkvereniging Marsdijk, maar kan van alles bevatten.
Zo ben ik niet alleen als vrijwilliger fotograaf bij de activiteiten van WV Marsdijk betrokken, maar ben ik ook actief bij veel sporten rondom Assen en daarbuiten.
Zo waren wij gisteren bij de Masters of Grasstrack die verreden werd op de prachtige grasbaan van Eenrum. De weergoden waren de organisatie en de rijders goed gezind, want het was prachtig weer. Een klein briesje, een zonnetje met een paar wolkjes, gewoon heerlijk weer om naast de baan te zitten om de races te bekijken op de ietwat stoffige baan.
Er werd regelmatig gesproeid om het stof wat te beperken, maar na ronde een was er al zodanig veel stof opgewaaid dat het vaak onmogelijk was om nog mooie foto’s te maken, maar de pret was er niet minder om.
Ook de laatste wedstrijd was sensationeel, Harriët Zwiers wist na een spectaculaire race de eerste plek te behalen en was zichtbaar blij met deze overwinning.
Er staan nog een aantal wedstrijden in mijn agenda en wil je nog meer foto’s bekijken, ga dan gerust eens naar de website van onze fotograaf.
Klik op het linkje naar de grasbaan -> KLIK HIER <- je gaat dan automatisch naar de grasbaan foto’s op Sportief Assen.