Vrijwilligers BBQ WV Marsdijk 24 augustus 2024

Het was vandaag weer tijd voor de jaarlijkse vrijwilligers BBQ bij wijkvereniging Marsdijk. De BBQ werd weer goed bezocht en men kon plaatsnemen onder de nieuwe aangekochte partytent. Deze partytent zal ook bij toekomstige activiteiten die een buitentent nodig hebben gebruikt gaan worden.
Als vanouds stonden meester BBQ’ers Theo en Hepke weer achter de grill om de vrijwilligers te voorzien van een overheerlijke hamburger, bratwurst of sateetje.
In de gemeenschappelijke ruimte stonden lekkere salades, aardappelsalade en een huzarensalade. Stokbrood met knoflookboter, allemaal weer super verzorgd door WV Marsdijk.
Ieder kon weer even zijn verhaal doen over de vakantie of andere verhalen vertellen, al met al even hartstikke gezellig.
Van dit geheel weer een kleine sfeerimpressie gemaakt en die kun je HIER bekijken.